ECS oferă o gamă completă de servicii de transport maritim, dar fără a se limita la:
- transport maritim containerizat de marfă din /spre România din / spre aproape orice locatie din întreaga lume (FCL)
- rezervările Cross – Cargo transport din /spre oriunde în lume
- servicii de grupaj in intreaga lume (LCL)
- procesul si procedurile de documentare
Indiferent de volumul de marfă si / sau de greutate, folosind serviciile noastre puteti alege să transportati volume mari la nivel mondial, si / sau sarcini grele în containere pline (FCL) sau pachete mici si sarcini in grupaj (LCL).
Full Container Load (FCL)
FCL este o abreviere pentru Full Container Load. Termen FCL este utilizat în serviciul de transport maritim; descrie transportul unui container plin. FCL de obicei implica un expeditor si un destinatar. Transportul unui container complet FCL aduce, de obicei, costuri mai mici. FCL înseamnă ca încărcatura containerului atinge greutatea maximă admisă sau măsura completa. Incarcarea unui container este o procedură destul de dificila, iar în timpul încărcării, este necesar să se acorde atentie pentru a evita deteriorarea mărfurilor. Ca atare, sunt unele reguli pe care ar trebui să le cunoasteti, în scopul de a mentinemarfa/bunurile în stare bună:
- recipientul de încărcare trebuie să fie inspectat în interior si exterior, înainte de încărcare.
- incărcătura trebuie să fie fixata de cel mai bun punct de ancorare din interiorul containerului.
- recipientul trebuie încărcat cu/pana la greutatea admisa.
- Incarcatura/marfa trebuie să fie ambalata în mod corespunzător, este necesar să se folosească materiale de ambalare speciale pentru mare sau transportul aerian.
- În timpul de încărcare va trebui să utilizati echipament adecvat, nu utilizati stivuitoare grele în container, în timpul de încărcare / descărcare, deoarece exista riscul de a deteriora podeaua containerului.
Less than a container Load (LCL) Grupaj
LCL este un termen folosit pentru a descrie transporturile mici de marfă pe ocean care insa nu necesită întreaga capacitate a unui container – de obicei, mai putin de 20 mc (metri cubi). Un expeditor de mărfuri poate creea o „consolidare” de a pune împreună mai multe transporturi LCL. Expeditorii folosesc adesea servicii LCL ca o alternativă economică pentru transportul de marfă aerian pentru mai mici, transporturile mai putin sensibile la timp.
Tipurile de containere folosite sunt de 20′, 40’ si 45’, standard, open-top, high cube, flat rack, platforme, frigorifice-reefer, tankcontainere.
Oferind si servicii complete de transport maritim si multimodal, ECS promoveaza servicii: port-to-port, door-to-port, port-to-door si door-to-door, beneficiind de sprijinul operational al retelelor internationale de agenti din care face parte.
TRANSPORT MARITIM CONVENTIONAL
Daca marfurile care se bazeaza pe lantul dvs. logistic sunt agabaritice, atipice, cu o masa foarte mare sau daca pur si simplu din cauza volumului considerabil de marfa doriti o alternativa economica eficienta la transportul containerizat international, departamentul nostru de logistica va sta la dispozitie pentru solutii logistice competitive.
TRANSPORT FLUVIAL PE DUNARE
Transportul fluvial cu barja reprezinta una dintre cele mai ecologice, eficiente si competitive forme de transport pentru volume mari de marfuri, din punct de vedere al costurilor implicate. Un alt avantaj consta in faptul ca utilizand acest mijloc de transport, clientii au posibilitatea de a evita blocajele, aglomeratiile si restrictiile care caracterizeaza transportul rutier. In acelasi timp acest tip de transport este din ce in ce mai incurajat de catre Uniunea Europeana, datorita factorului ecologic, consumul de combustibil pe unitate transportata fiind sensibil diminuat fata de transportul rutier.